BŁONNIK WITALNY NA USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ Z JELIT I ODCHUDZANIE

Błonnik to substancja, która nie wchłania się do organizmu – jego działanie pojawia się wtedy, gdy ma kontakt z wodą i tworzy żel, lub zwiększa ilość treści jelitowej.

Błonnik ma wiele korzyści dla zdrowia – pacjenci, którzy go kupują, cierpią na :

  • choroby sercowo-naczyniowe
  • zaparcia lub biegunki
  • otyłość
  • wysokie ciśnienie
  • stany zapalne jelit

Nasiona i łupiny babki zawierają dużą ilość błonnika, substancji, której organizm człowieka nie może strawić. Z tego powodu, przechodzą one przez układ pokarmowy w niezmienionej postaci.

Babka płesznik i babka jajowata zawierają dwie formy błonnika – rozpuszczalny i nierozpuszczalny w wodzie, a zmieszane w odpowiedniej proporcji, tworzą błonnik witalny (możesz go kupić także w naszym sklepie).

Istnieją dwie formy błonnika – błonnik rozpuszczalny po dodaniu wody tworzy żel powlekający jelita i zmiękczający stolec. Błonnik nierozpuszczalny zwiększa ilość treści pokarmowej i wpływa korzystnie na ruchy perystaltyczne. Jego ciekawą właściwością jest to, że można go stosować zarówno podczas biegunki, jak i przy zaparciach.

Połączenie tych dwóch form błonnika wpływa korzystnie na usuwanie zanieczyszczeń z układu pokarmowego.

Błonnik witalny na odchudzanie

To jedne z najczęstszych zastosowań błonnika – daje on uczucie sytości i zwiększa objętość różnych potraw, dlatego jest bardzo dobrym wyborem, gdy chcemy mniej jeść.

Błonnik powinno przyjmować się na około 30 minut przed posiłkiem, dzięki czemu zdąży on spęcznieć w układzie pokarmowym i da uczucie sytości. W takiej sytuacji nie będziemy mieli dużego apetytu i zjemy znacznie mniej.

To znacznie lepszy wybór od tabletek zawierających błonnik, ponieważ błonnik witalny jest wielokrotnie tańszy i jego jedna porcja jest o wiele większa.

Jak stosować błonnik witalny?

Najczęstszym zastosowaniem błonnika witalnego jest usuwanie zanieczyszczeń z układu pokarmowego, które mogą powodować problemy zdrowotne. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są najlepsze metody na oczyszczenie jelit za pomocą błonnika witalnego.

Krok 1

Wybierz odpowiedni produkt. W naszej ofercie znajdziesz błonnik witalny wysokiej jakości, który jest delikatny w smaku i zawiera odpowiednie proporcje babki płesznik i babki jajowatej.

Krok 2

Zastosuj odpowiednią dawkę błonnika witalnego – możesz ją skonsultować z lekarzem, lub zastosować się do przepisu na opakowaniu accutane capsules. Ważne jest to, by nie jej nie przekraczać i zaczynać od nieco mniejszych dawek na początku. Wybierz termin w którym chcesz przyjmować błonnik witalny. Gdy używasz go także po to, by schudnąć, najlepiej przyjmować go przed posiłkiem.

Krok 3

Pij dużą ilość wody – to bardzo ważne, ponieważ błonnik wiąże wodę. Jeśli będziesz pił dużo wody, zanieczyszczenia będą szybciej usunięte z Twojego organizmu i unikniesz efektów niepożądanych, takich, jak zaparcia. Najczęściej stosowaną regułą jest dodanie jednej porcji błonnika do szklanki wody i następnie popicie całości jeszcze jedną szklanką płynu. Nie zapominaj o tym, gdy dodajesz błonnik na przykład do muesli.

Krok 4

Zmień swoją dietę – oczyszczanie organizmu ma sens tylko wtedy, gdy unikasz przetworzonej żywności. Wyeliminuj z diety batony, pieczywo i fast-foody. Zastąp je warzywami i owocami (najlepiej o małej ilości cukru), dzięki czemu dostarczysz organizmowi dodatkowej porcji błonnika i witamin.

Krok 5

Ćwicz – możesz chodzić na szybkie spacery, zacząć uprawiać sporty zespołowe, jeździć rowerem lub uprawiać gimnastykę. Wysiłek powinien być dostosowany do możliwości Twoich organizmu. Ruch wpływa korzystnie na perystaltykę jelit, dlatego jeszcze szybciej usuniesz zanieczyszczenia z organizmu.

Podsumowanie

Błonnik witalny to jeden z najtańszych sposobów na oczyszczenie organizmu, odchudzanie i pozbycie się problemów z zaparciami. Jego plusem jest niska cena (w porównaniu do tabletek z błonnikiem) i bardzo duża wydajność. Przed zastosowaniem tego preparatu warto się skonsultować z lekarzem lub farmaceutą. Nie wolno stosować go razem z lekami, bo może powodować problemy z ich wchłanianiem.

Według WHO (Światowej Organizacji Zdrowia), należy jeść około 20 – 40 gram błonnika. Jeśli przyjmujesz go mniej, tak, jak większość Polaków, dobrym rozwiązaniem może być jego uzupełnienie za pomocą błonnika witalnego.

Rating: 5.0. From 1 vote.
Please wait...

← Previous post

Next post →

3 Comments

  1. gina123

    Hmmm ciekawe 🙂 W jakich produktach można go znaleźć?

    No votes yet.
    Please wait...
  2. Polecam, naprawdę pomaga 🙂

    No votes yet.
    Please wait...
  3. bernatka

    Interesujące i przydatne informacje 🙂

    No votes yet.
    Please wait...

Dodaj komentarz